Symbols

06 septembrie 2005

Detalii 2

Lucruri mici?Floricelele pe care el mi le cumpara de fiecare data cand mergem la cinema si fara de care filmul n-ar mai fi la fel,sarutul inocent pe obraz pe care mi-l da cand ma aduce acasa,cele cateva secunde cand mama ma tine cateodata in brate,nu-mi spune nimic,doar ma strange in mainile ei,eterna veselie si curiozitate din ochii copiilor pe care ii vad pe strada,mirosul florilor pe care aceeasi femeie le vinde in coltul strazii de cativa ani..picatura de ploaia care mereu cade pe nasul meu,faptul ca atunci cand iese cu mine cumpara Fanta de portocale desi lui nu-i place deloc..viata e facuta din toate detaliile astea pe care de multe ori uitam sa le vedem,atatea lucruri marunte care se intampla poate ca in fiecare zi ,dar pe care le constientizam abia dupa ce nu le mai avem.Doar dupa ce el a plecat imi dau seama cat de mult iubeam secundele alea in care imi lua fata in maini si doar se uita la mine,si parca atunci ma iubea cel mai mult,atunci ajungea pana in sufletul meu... Detaliile ofera cateodata pana si celui mai neinsemnat gest o amploare care ne marcheaza existenta ..detaliile sunt lumina din viata asta,detaliile sunt materializari ale unor vise pe care poate ca nu le mai tinem minte... Text: Cristina Vaduva

Links to this post:

Creați un link

<< Home