Symbols

14 septembrie 2005

Pozar de Studio

... sau fine art photographer. cum vrei sa-i zici... La inceput credeam ca fotografia adevarata se face numai in studio. Dup-aia am vazut operele lui Bresson. wow! revelatie... asta e genul meu. Azi am intrat in "studio". Improvizat that is... ca o veioza de 200W nu poate fi numita lumina continua decat cu mare indulgenta, iar o bucata de material negru de pe vremea bunicii, cu greu fundal. Nu conteaza asta. Pentru moment nu duc lipsa unui studio. Studioul meu este in strada. Subiectele mele sunt simboluri. Ideea este 10% inspiratie, 90% noroc. Cu lumina este cel mai dificil: intotdeauna se intampla ceva la ora 12. Niciodata dimineata sau seara. Nu-i nimic, exista alb-negru pentru a ascunde zonele supraexpuse... Nu se prinde lumea, e mai artsy... daca nu sunt culori, exista intotdeuna saturatie. Sau hipersaturatie... sau poti vira culorile in zone stranii. In studio e simplu: nu te ploua, nu te ninge, ai cea mai potrivita lumina, subiectul nu se misca decat in sensul in care el iti face poza, nu pozarul, si, daca poza nu a iesit, poti pur si simplu sa te intorci si sa o repeti. Nimic mai simplu... Doar ca trebuie sa fii creativ. Nu te poti prezenta in fata modelului fara idee. Oricum iti vine pe parcurs alta mai buna decat cea de acasa. Iubesc strada.

Links to this post:

Creați un link

<< Home