Symbols

18 septembrie 2005

Sirnea - 17.09.2005

Mesaj de la Vlad: - Ce faci maine dimineata? - Am ceva in plan, da' se poate amana... - Aham. Pacat... Eu la 4 ma trezesc. - De ce? - Ma duc cu DL la pozat :D - Unde? - Bran si pe acolo. El stie. Zicea ca "pot sa mai aduc pe cineva". - Da? ;;) - Ma gandeam asa... Ma intelegi tu... :D - :D:D:D:D:D MERG! - La 5, la coada calului. - Coada calului?! wtf? - Stii Universitatea, nu? Pe partea opusa e o statie de autobuz. Si in spatele statiei e un cal. Si in spatele calului e o coada. Si in spatele cozii o sa fii tu! Eu o sa stau pe cal, ca sunt mai altfel. :D - =)) =)) - OK, deci la 4:15 imi dai apel lung. Pana iti dau reject, tu suna! - :)) Bine! - Noapte buna. - Noapte buna si tie! Cam asa m-am decis (pe scurt) la 10 seara sa plec a doua zi la 4 dimineata. Si bine am mai putut sa fac. Locatia la care ne-a dus domnul DL este absolut senzationala, oriunde intorceam capul exista un potential cadru. De departe cea mai buna locatie pe care o cunosc (acum), un loc unde cu siguranta ma voi mai intoarce. De data asta cu canadiana si caciula :D Peisajele Oamenii Si un strop de Wildlife

Links to this post:

Creați un link

<< Home