Symbols

10 septembrie 2005

Time

Atatea greseli,atatea regrete..lacrimi..cat de puternici am fi daca am putea macar o data in viata sa dam timpul inapoi.Daca as putea sa fiu din nou pe banca aia ,sa ma tina de mana si sa nu mai fac aceeasi greseala,daca as putea sa dau anii inapoi si sa ma bucur mai mult de timpul pe care il am langa mama,daca..si totusi stim ca timpul trecut nu mai e niciodata al nostru,cu toate astea insa pierdem atatea ore degeaba,aruncam pe geam zile care nu se mai intorc niciodata,momente pe care nici nu le luam in seama...si undeva pe la 60 de ani realizam ca viata nu dureaza decat o secunda .. Timpul nu intreaba,timpul nu se opreste in loc pentru durerea mea,timpul merge doar inainte,timpul distruge,ia si nu mai aduce inapoi,timpul doare si lasa rani adanci..adevaruri pe care le invatam mult prea tarziu,pe care nu ni le spune nimeni cand suntem mici si ne dorim cu atata ardoare sa crestem,sa fim mari.Si acum as da aproape orice sa am iarasi 3 ani,sa fiu atat de mica,sa nu inteleg ce se intampla in jurul meu ,sa fie toti fericiti ,viata sa se rezume la jucarii..Pana la urma nu e nimic extraordinar in a descoperi ce e viata asta.Pentru ca lumea e plina de durere si cu cat crestem vedem tot mai multa durere. Imi place sa cred ca asta e prima oara cand ni se acorda dreptul la viata,ca mereu o sa fie o prima data,ca o sa il vad mereu pentru prima oara,ca e prima data cand ma tine de mana..inceputurile sunt frumoase....si totusi e ultima oara cand traim viata asta... Mi-ar placea sa ma mai nasc inca o data ,sa mai traiesc din nou anii astia... Text: Cristina Vaduva

Links to this post:

Creați un link

<< Home