Symbols

23 octombrie 2005

Lanscape Mode

Mai toate camerele au asa ceva, de la Benq la 20D... E un desen pus pe rotita de moduri care arata niste munti stilizati. Dar asta nu inseamna ca se foloseste numai la munte. Si la mare sunt peisaje, ba chiar si in oras. In cazul acesta, de ce nu ar fi peisaje si pe lac, la 6 dimineata?! Ce rost au aceste pictograme? Pentru unii, transformarea unui (d)SLR intr-un P&S pe care sa-l foloseasca si bunica. Acesti "unii" doresc sa vizeze prin LCD (desi in manual scrie clar ca nu se poate), pun aceasta problema pe forumurile foto si mai sar de fund in sus cand li se da peste bot. Aceiasi doresc sa transforme acelasi dSLR in camera web sau intreaba la ce foloseste oglinda. Din pacate dragii mosului, dSLR-ul nu stie decat sa faca poze, dar din pacate nici asta nu stie sa faca singur. Dar deh, snobia e la moda... O faza comica mi s-a intamplat acum cateva luni la un laborator din Brasov. Vroiam sa scot pozele de pe carduri sa eliberez spatiu pentru altele si am scos camera pe tejghea. Moment in care am inceput sa vorbim despre camere foto si cum el, lucratorul care isi face meseria in labul foto, ar trebui sa aiba si el scula ca a mea. La un moment dat el ma intreaba daca aparatul stie macro si observa "floarea" de pe rotita de moduri. "Aaa, deci stie, ca are buton... Da' la cati centimetri?" In zadar incerc eu sa-i explic ca acea pictograma nu are nimic in comun cu macro, el o tinea pe a lui... Calitatea angajatilor se pare ca este egala cu cea a solutiilor pe care le folosesc. Alt motiv pentru care am trecut la digital... In fine, povestea e lunga si se poate continua cu tipul din SIAB cu D70 care schimba din peisaj in portret sau pozarul de nunti cu 20D in auto. Dar astea sunt povesti de adormit copii... Si cum nu am ajuns la Sirnea, ne-am oprit la Tancabesti...

Links to this post:

Creați un link

<< Home