Symbols

18 decembrie 2005

Been There, Done That

De ce am ales sa raspund invitatiei de pe cafenea, nu stiu. Probabil alegerea era facuta de mult timp. Cert e ca m-am trezit intr-o lume necunoscuta mie, o lume pe care nici nu vreau sa o cunosc. M-am trezit intr-o sala de jocuri din centrul capitalei. Ratati (mai mult sau mai putin) ai vietii veneau pentru a sarbatori faptul ca li s-au luat bani. Si erau tare fericiti. Oameni de afaceri, neveste ale unor oameni de afaceri, "baieti de baieti", manelomaniaci, ajutoare de bagatori in seama, toti se inghesuiau sa prinda un loc la o masina de joc. Piccolitele se agitau incoace si incolo cu banii clientului catre casa dupa jetoane. Probabil mai lipsea numai o camera laturalnica. Am incercat sa tratez acest eveniment ca pe oricare altul. Imposibil. Ma simteam atat de stingher incat imi era greu sa ridic aparatul la ochi. Atmosfera ma zapacea, oamenii nu erau tocmai cei cu care ma intalnesc de obicei pe strada, iar locul nu ma atragea. Am intrat cu ideea de a completa o serie de experiente. Am plecat cu ideea de a nu mai completa nimic. Prefer sa raman un ignorant. Multumesc frumos!

Links to this post:

Creați un link

<< Home