Symbols

01 ianuarie 2006

Din ciclul: "Daca doriti sa revedeti...

... inseamna ca sunteti beti. Trebuie doar sa treci prin centru (mai exact, prin Universitate) ca sa-ti dai seama ca erai beat turta de Revelion. Altfel cum se explica incredibila mizerie pe care ai lasat-o in urma?! Anu' asta am stat acasa. Sau, mai corect fie spus, pe net. Asta deoarece, in afara de baut de tuica si vin (la temperaturi foarte ridicate de altfel) si de ocazionalele episoade mai destepte sau cu umor de la TV (a se citi Divertis Parc, Cronica Carcotasilor si magazinul Watts "Best of 2005"), nu era nimic de facut. Asta, evident, pentru ca nu agreez manelele de la Pro(s)TV si Manela1, nici umorul de joasa calitate de la PrismaTV (Busiti in Nato), nici emisiunile rasuflate de la TVRamolita1, cu atat mai putin Vanghelionul de pe ZerOTV. Ca veni vorba, imi pare rau ca nu am aflat mai devreme unde se dadeau biletele. Nu de alta, dar imi puteam gasi un loc la o cafenea din apropiere si aveam circ gratis. Nu tocmai unul excelent, dar indeajuns incat sa imi alunge orice spaima ca vreodata voi ajunge ca ei. Probabil am fost martor la cel mai patetic revelion de cand ma stiu... Vedete rasuflate, altele umflate frumos cu pompa, unele aduse de peste mari si tari dupa douajde ani pentru a bucura pensionarii. Bancuri rasuflate, formate depasite si idei nasoale. Singura de care imi pare rau e Teo. Aceasta Oprah Winfrey a Romanicii incepe sa semene din ce in ce mai mult cu un impresar al manelarilor. Mica si locvace, pare sa promoveze un intreg stil de muzica de care probabil ea insasi se simte scarbita. Bleah, emigrez cu prima ocazie! In 2005 am invatat sa fiu eu insumi. Sa cred in mine, sa stiu ca daca exista vointa, exista si cale. Pentru 2006 mi-am propus ca tinta principala sa intru la Jurnalism. Restul probabil va veni de la sine... Profit acum de ocazie sa te invit pe tine, cititorule de "Simboluri", sa participi la prima expozitie a celui care tine acest blog impreuna cu prietenii sai (suna ca un inceput de manea, nu-i asa?), Ruxandra Gangoe, Andreea Ardelean, Vlad Mereuta si Mihai Chiper, in data de 13 ianuarie, ora 17:30, in foaierul Casei de Cultura "Nicolae Balcescu". Un an nou extraordinar!

Links to this post:

Creați un link

<< Home