Symbols

19 aprilie 2006

Parfum... de moda veche

E mica, neagra si miroase familiar. M-a ajutat sa descopar ce inseamna a iubi si m-a urmat de atunci peste tot. E drept, acum o insel cu o tipa mai desteapta si mai sexy. Problema cu tipa asta noua e tot cere inele rosii pentru a ma satisface. I-am tot spus: "Mai asteapta, draga, nu te grabi, e timp... Noi sa fim sanatosi!" Pana atunci o tot amagesc, o pun sa probeze inele si ii place la nebunie. Cel mai mult i-a placut unul din aur alb, extensibil, cu antivibrator (?!) care merge de la 28 pana la 300 de karate. Odata mi-a zis cu voce inceata: "-Iubitule, stii, am si eu o fantezie. Am tot auzit ca astea mai... experimentate... te pot ajuta sa-ti rezolvi problemele. Stiu ca te tratezi de LBA, dar m-am gandit ca ar fi un tratament bun pt a te scoate din astenie. Poate iti revine si tie ere... scuze, inspiratia." "-Ce fantezie ai, draga?" "-Pai am vorbit si cu cealalta, saraca plange dupa tine prin dulap, uitata si prafuita, sa ne cuplam. Ea cu experienta, eu cu sex-appeal-ul." "-Si cum veti face asta?" "Am citit despre un medicament special care se vinde numai in State. E argintiu." "-Argintiu?! Iubito, iar vrei inele?" "Asta e special. O sa vezi tu... Satisfactiile pe care ti le vom aduce, desi manuale, te vor duce in al noualea cer!" De atunci au trecut 10 zile. Inca astept medicamentul minune. Cert e ca cea veche s-a facut mai frumoasa ca niciodata si ma arde buza sa o mai duc la cate un film de dragoste. M-a lasat sa o pozez, dar nu ma lasa sa pun pozele explicite pe net... Zice ca se rusineaza. PS: Pentru cei care nu au legatura cu fotografia, acest text poate suna ciudat. Nu imi asum responsabilitatea repercusiunilor pe care lecturarea acestui text le poate avea asupra psihicului cititorului neavizat. :) PPS: Ideea shooting-ului mi-a venit urmarind amintirile lui Vlad. Privind din exterior, am impresia ca a tras prea repede filmul... Update (22 aprilie 2006): A venit medicamentul. Deja ma simt mai bine :D

Links to this post:

Creați un link

<< Home